۶ سطح‌بندی برای اکوسیستم نوآوری جهان



رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به ۶ سطح‌بندی اکوسیستم‌های نوآوری در دنیا گفت: جایزه مصطفی (ص)، المپیک فناوری و شبکه تبادل فناوری به عنوان مجموعه‌ای از رویدادهای بین‌المللی هستند که به آنها می‌پردازیم.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، مهدی صفاری نیا  در آیین افتتاحیه رویداد اینوتکس ۲۰۲۴، اظهار کرد: در سطح‌بندی اکوسیستم‌ نوآوری در جهان ۶ شاخص مهم مطرح است که نخستین آن وضعیت استعدادها و نیروی انسانی است که شامل دانشجویان و فارغ‌التحصیلان می‌شود.

وی دوم سطح اکوسیستم‌ها را دانش فنی و دسترسی به دانش فنی در  مناطق عنوان کرد و یادآور شد: سطح سوم میزان امکان دسترس‌پذیری اعضای اکوسیستم نوآوری به بازار و سطح چهارم چگونگی تأمین مالی و سطح پنجم عملکرد و ارزش اقتصادی زیست بوم تعریف شده است.

صفاری‌نیا سطح ششم را شبکه‌های ارتباطی فعال در زیست بوم عنوان کرد و ادامه داد: شبکه‌های ارتباطی برای استارت‌آپ‌ها،‌ سرمایه‌گذاری و هم افزایی را به دنبال دارد. هرچقدر شاخص‌ها و دسترسی‌پذیری مناطق به صنایع بالاتر باشد، آن زیست بوم فعال‌تر است.

رئیس پارک فناوری پردیس گفت: صدها شرکت فناور در اینوتکس ۲۰۲۴ این زمینه را فراهم می‌کنند تا اعضا به همکاری‌های داخلی و خارجی دسترسی پیدا کنند.

وی گفت: جایزه مصطفی (ص)، المپیک فناوری و شبکه تبادل فناوری به عنوان مجموعه‌ای از رویدادهای بین‌المللی است که به آنها می‌پردازیم.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
×

سلام هم اکنون پشتیبان آموزشگاه در واتس اپ آنلاین می باشد.

سوالات و پیگیری های خود را هم اکنون با انتخاب پشتیبان شروع کنید...

× گفتگو آنلاین با پشیبان