نماینده قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما منصوب شد
معاون اول قوه قضاییه به عنوان نماینده قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از قوه قضاییه، در حکمی ازسوی رئیس قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین مصدق به نماینده قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شد.
در این حکم آمده است:
نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی در اجرای اصل ۱۷۵ قانون اساسی به موجب این ابلاغ به عنوان نماینده قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.
انتهای پیام
منبع:خبرگزاری ایسنا
[best_selling_products per_page="6" columns="3" orderby="date" order="ASC"]