دوره آموزشی زبان کودکان و نوجوانان

مرکز آموزشی تهران تحت نظارت آموزش و پرورش و با حضور دبیران رسمی اقدام به برگزاری دوره های ویژه کودکان و نوجوانان نموده است.

نکته مهم در آموزش زبان به کودک این است که این کار باید همراه با سرگرمی و همراهی یک بزرگ تر باشد. جلسات آموزشی کوتاه باشند و روزانه یک زمان خاص را به این کار اختصاص دهید. مثلا هر روز ساعت 2 بعد از ظهر همراه با کودک به تماشای یکی از ویدیوهای همین صفحه بنشینید یا آنها را دانلود کنید و در تلویزیون تماشا نمایید.

موقع پخش آهنگ یا متن ها همراه با کودک خود همان متن یا ترانه یا هر چیزی را زمزمه یا با صدای بلند بخوانید و معنی آن را خیلی آرام برای او توضیح دهید. در کنار این ویدیوها بهتر است از 6 منبع گفته شده دربالا حتما استفاده کنید. مثلا قبل از خواب یکی از داستان های انگلیسی را برایش بخوانید یا روزانه یک کارتون جذاب انگلیسی برایش پخش کنید یا اپلیکیشن روی گوشی نصب کنید و بگذارید هر موقع دوست داشت با گوشی و آن اپلیکیشن بازی کند. یادگیری زبان برای کودکان کاملا ناخودآگاه اتفاق می افتد و خیلی سریع تر از چیزی که فکر کنید. بعد از اینکه کمی کلمه و شعر یادگرفت او را به کلاس آموزشی (آنلاین یا حضوری) بفرستید تا کمی بلد باشد و سرخورده نشود.

آموزش برای کودکان از سنین ۷ تا ۱۲ سال شروع می‌شود. کلاس زبان کودکان از دو بخش مبتدی (۲۰ ترم) و پیشرفته (۱۵ ترم) تشکیل شده است. در این دوره آموزشی تلاش شده است با استفاده از کتب آموزشی به‌روز و پویا ابزار لازم یادگیری زبان انگلیسی کودکان را فراهم آوریم. در ادامه به معرفی دوره‌های موسسه زبان سفیر خواهیم پرداخت.

 

جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

02166057992

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
×

سلام هم اکنون پشتیبان آموزشگاه در واتس اپ آنلاین می باشد.

سوالات و پیگیری های خود را هم اکنون با انتخاب پشتیبان شروع کنید...

× گفتگو آنلاین با پشیبان