تزریق بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به بدنه وزارت آموزش‌وپرورش



علی فرهادی امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه) در برنامه متمرکز هفته گرامی‌داشت مقام معلم که در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید شهریاری، اظهار کرد: آموزش و پرورش در استان زنجان در بطن بوده و در حاشیه نیست.

وی با بیان اینکه هرجا تعلیم و تربیت و معلم در آنجا در قله قرار بگیرد، دانش‌آموز را به سمت قله به حرکت می‌آورد، افزود: معلم در برخی موارد بهتر از والدین است، آنچه‌ که والدین نمی‌دانند به فرزندان بگویند، معلم به آنان می‌گوید.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمی، رزق است که نصیب هرکسی نمی‌شود و به همین اندازه حتماً از معلمان سوال خواهد شد، گفت: این رزق در تقدیر آنان نوشته شده است تا از عهده معلمی بربیاید، گفتنی است معلم کارمند نیست بلکه مولد نیروی انسانی (گران‌ترین ثروت) است.

فرهادی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص سند تحول بنیادین، اظهار کرد: سند تحول بنیادین به ما می‌گوید در چه مسیری حرکت کنیم تا به مقصد برسیم که در زنجان شروع اجرای این سند را مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه معلمی زندگی همه جانبه را به همراه دانش به دانش‌آموزان می‌آموزد، افزود: از شهریورماه ۱۴۰۲ تاکنون علاوه بر حقوق، بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش‌وپرورش تزریق شده که نشان از توجه دولت سیزدهم به تعلیم و تربیت است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
×

سلام هم اکنون پشتیبان آموزشگاه در واتس اپ آنلاین می باشد.

سوالات و پیگیری های خود را هم اکنون با انتخاب پشتیبان شروع کنید...

× گفتگو آنلاین با پشیبان