تاکید سرپرست دانشگاه امیرکبیر بر تصویب سریع قانون بودجه



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از در دیدار نوروزی با کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه، تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز را تقارن مبارکی توصیف کرد و گفت: این تقارن فرصتی برای ما فراهم کرد تا ضمن اینکه بهار طبیعت در نوروز را ببینیم، بهار قرآن را نیز داشته باشیم و از برکات ماه مبارک رمضان هم بهره ببریم.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم سال جدید برای همه و دانشگاه صنعتی امیرکبیر سال خوبی باشد و با کمک و همکاری جمع قدم‌های بزرگی برای پیشرفت علم و دانشگاه داشته باشیم. قطعا دانشگاه صنعتی امیرکبیر با توجه به سابقه و جایگاه علمی خود در کشور شایستگی و پتانسیل پیشرفت را دارد و این امکان را به همه ما می دهد که با تلاش بیشتر زمینه یک تحول و توسعه را برای دانشگاه فراهم کنیم.

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: قطعا بروز این تحول، توسعه و پیشرفت در دانشگاه با همکاری و همفکری همگانی محقق می شود همه باید تلاش و همفکری کنیم تا بتوانیم دانشگاه را به جایگاهی که شایسته است برسانیم.

رهایی در خصوص بودجه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال جاری نیز گفت: خوشبختانه توفقیات خوبی در حوزه بودجه کسب کردیم و تلاش‌های بسیاری در این حوزه صورت گرفت که در دو بخش می شود عنوان کرد ابتدا ترمیمی در بودجه سال ۱۴۰۲ به لحاظ محدودیت‌ها و کسری‌های زیادی که وجود داشت، صورت گرفت و گشایش زیادی در این زمینه اتفاق افتاد.

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: در خصوص بودجه ۱۴۰۳ نیز تلاش‌هایی را انجام دادیم بخشی از این تلاش‌ها در سازمان برنامه و بودجه محقق شده است بخش دیگر نیز در باید مصوب شود.

رهایی در پایان تاکید کرد: متاسفانه مجلس سال گذشته موفق نشد ۱۴۰۳ و را تصویب کند امیدوارم با تصویب این دو قانون افقی پیش روی ما باز شود.

پیش از دیدار نوروزی، رییس، معاونان، اساتید و کارکنان دانشگاه با حضور در مزار شهدای گمنام، با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ این شهدای عزیز ادای احترام کردند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
×

سلام هم اکنون پشتیبان آموزشگاه در واتس اپ آنلاین می باشد.

سوالات و پیگیری های خود را هم اکنون با انتخاب پشتیبان شروع کنید...

× گفتگو آنلاین با پشیبان