بررسی رتبه‌های معلمان استان اصفهان در هیئت ممیزه در حال انجام است



مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز فعالیت هیئت‌های ممیزه رتبه‌بندی در سراسر استان اظهار داشت: بالغ بر ۴۰۰ نفر عضو هیئت ممیزه در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان تعریف شده و درحال حاضر بررسی وضعیت افرادی هستند که مراحل قبل شامل بارگذاری مدارک، تأیید مدیر، تأیید ارزیاب و تأیید حراست و گزینش را طی کرده‌اند و به زودی رتبه‌های نهایی این افراد مشخص خواهد شد.

وی درخصوص فرآیند تعیین رتبه‌های نهایی افزود: پرونده کسانی که واجد شرایط دریافت رتبه‌های سه و بالاتر باشند و در منطقه تأیید شوند، برای بررسی نهایی به هیئت ممیزه استان ارسال می‌شود و این امر به‌صورت روزانه و بی‌وقفه درحال انجام است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه اقدام به ارائه پشتیبانی لحظه‌ای کردیم، اضافه کرد: همچنین مشکلات سامانه نیز جمع‌آوری و پایش شده و به‌صورت روزانه به اداره کل فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش منعکس می‌شود.

کیانی افزود: اغلب مشکلاتی که از سطح نواحی و مناطق جمع‌آوری شده را برای وزارت ارسال کرده‌ایم و این موارد به تدریج درحال رفع است تا در مهلت مقرر بتوانیم این فاز از کار را نیز به اتمام برسانیم و شاهد صدور ابلاغ نهایی رتبه‌بندی برای همکاران باشیم.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
×

سلام هم اکنون پشتیبان آموزشگاه در واتس اپ آنلاین می باشد.

سوالات و پیگیری های خود را هم اکنون با انتخاب پشتیبان شروع کنید...

× گفتگو آنلاین با پشیبان