شهید کاظمی آشتیانی الگوی علمی جوانان است



ایسنا/کردستان رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: شهید کاظمی آشتیانی باید به عنوان الگوی علمی جوانان بیش از پیش به جامعه شناسانده شود.

اکبر اسدی امروز سه‌شنبه (۱۶اسفند) در مراسم اختتامیه همایش مسابقه پویش پیامکی رویش جهادی، که به مناسبت هفته جوان و به همت معاونت فرهنگی استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف معرفی شهید کاظمی آشتیانی، موسس مرکز رویان برگزار شده است.

وی افزود: شهید آشتیانی تاثیر زیادی بر رشد علمی کشور داشته و یکی از نیروهای موثر در پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که با کمترین امکانات توانست بهترین ها را در عرصه علمی کشور رقم بزند.

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان، تواضع و فروتنی شهید کاظمی را بارزترین ویژگی این شهید بزرگوار در کنار حرکت در مرزهای دانش و علم و کسب جایگاه ویژه برای ایران ذکر و بیان کرد: معرفی این شخصیت ها و آشنایی جوانان با چنین الگوهایی وظیفه همه است.

به گفته وی، شخصیت ها و شهدای انقلاب اسلامی، توانسته اند که در برهه های مختلف افتخار آفرینی کنند و جایگاه ایران را در دنیا ارتقاء دهند.

اسدی عنوان کرد: دشمن درصدد ضعیف کردن روحیه خودباوری و اعتماد به نفس جوانان ایرانی است اما به برکت حضور جوانان کشور، در حوزه‌های مختلف توطئه دشمنان خنثی شده است.

هفته جوان خاطرنشان کرد: امید است با تداوم چنین برنامه‌هایی بتوان قدردان شهدای انقلاب باشیم و مسیر آنها را ادامه دهیم.

انتهای پیام 


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
×

سلام هم اکنون پشتیبان آموزشگاه در واتس اپ آنلاین می باشد.

سوالات و پیگیری های خود را هم اکنون با انتخاب پشتیبان شروع کنید...

× گفتگو آنلاین با پشیبان