خبرنگار «مهر» در جشنواره دریچه وزارت علوم برگزیده شد


به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، اختتامیه جشنواره روابط عمومی و رسانه‌های برتر حوزه آموزش عالی امروز ۲۶ اردیبهشت ماه با حضور وزیر علوم در دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی برگزار شد.

در این مراسم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ۶ نفر از خبرنگاران برگزیده و ۴۸ نفر از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری تقدیر کرد.

اسامی برگزیدگان جشنواره به شرح زیر است:

*بخش تیتر رسانه‌

منصوره شوشتری از خبرگزاری ایرنا شایسته تقدیر

فاطمه سلمانی از خبرگزاری فارس شایسته تقدیر

سیده سعدانه طباطبایی نیا از خبرگزاری ایسنا برگزیده و شایسته تقدیر

*بخش گزارش رسانه‌ها

سیده سعدانه طباطبایی نیا از ایسنا شایسته تقدیر

طاهره مرادی از ایسنا شایسته تقدیر

مهتاب چابک از خبرگزاری مهر برگزیده

منصوره شوشتری از خبرگزاری ایرنا برگزیده

موضوع اصلی آثار این جشنواره شعار سال ۱۴۰۱ (تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین) و همچنین «جهاد تبیین» بود و آثار رسانه‌ها در ۹ بخش پذیرش شد.


منبع:خبرگزاری مهر

[best_selling_products per_page="6" columns="3" orderby="date" order="ASC"]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا