جزییات برگزاری کنسرتی برای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی


نشست خبری برگزاری رویداد موسیقایی «مقام حماسه» به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با اجرای ارکسترهای سمفونیک و پاپ دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما در تالار وحدت برگزار می‌شود، دوشنبه، ششم دی‌ماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، در ابتدای این نشست محمد مهدی نراقیان، رییس دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما در سخنانی گفت: از صبح روزی که حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسیدند، شور، تکاپو و احساس جامعه را فرا گرفت که جامعه هنری هم بخشی هم از این امر بود. شخصیت و منش حاج قاسم سلیمانی الهام هنرمندان بود و در این برهه تاریخی آثار خیلی خوبی برای این سردار شهید تولید شد که حتما آیندگان به آن ارجاع داده خواهند شد.

او ادامه داد: بدون اغراق بگویم در این ۲۴ ماه گذشته هر ماه و هر هفته در هر برنامه‌ای ایده تولید یک اثر موسیقی یا نماهنگ برای سردار سلیمانی از طرف هنرمندان به ما داده شده است.

نراقیان درباره نحوه برگزاری این اجرا گفت: این کنسرت بدون حضور مخاطبان برگزار می‌شود و بخش‌هایی از آن به صورت پخش زنده از تلویزیون ـ شبکه‌های یک و چهار ـ که البته ممکن است تا لحظات آخر تغییر کند و همچنین از بستر پلتفرم‌های تلویبیون و نماوا پخش می‌شود.

در حال تکمیل است.


منبع:خبرگزاری ایسنا

[best_selling_products per_page="6" columns="3" orderby="date" order="ASC"]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا