ارائه تسهیلات به بیش از ۱۲۰۰ دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز



ایسنا/خوزستان مسئول اداره رفاه دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار دانشجو تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته‌اند، از ارائه تسهیلات دانشجویی به بیش از ۱۲۰۰ دانشجوی این دانشگاه در نیمسال دوم تحصیلی  ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد.

حسن شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تسهیلات ارائه شده در نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، اظهار کرد: در نیمسال دوم گذشته، چهار نوع وام به دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی ارائه شد. بر این اساس، وام تحصیلی به ۹۹۹ دانشجو به مبلغ ۴ میلیارد و ۱۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وام ضروری به ۲۲۳ دانشجو به مبلغ یک میلیارد و ۴۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وام شهریه به ۱۱ دانشجو به مبلغ ۵۴ میلیون تومان و وام ودیعه مسکن به ۱۶ نفر به مبلغ ۴۸۰ میلیون تومان ارائه شد.

وی افزود: در مجموع در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، به یک هزار ۲۴۹ دانشجو به مبلغ ۶ میلیارد و ۹۳ میلیون تومان تسهیلات داده شد.

 مسئول اداره رفاه دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نیز یک هزار و ۱۵۰ دانشجو ۶ میلیارد و ۶۷۳ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

شهبازی یادآور شد: در سال تحصیلی گذشته از سوی معاونت دانشجویی، ۱۵ هزار و ۴۸۷ دانشجو تحت پوشش بیمه حوادث گروهی قرار گرفتند. 

انتهای پیام 


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
×

سلام هم اکنون پشتیبان آموزشگاه در واتس اپ آنلاین می باشد.

سوالات و پیگیری های خود را هم اکنون با انتخاب پشتیبان شروع کنید...

× گفتگو آنلاین با پشیبان