تصویب اعتبار راه‌اندازی دانشگاه جامع فرهنگیان خوزستان



ایسنا/خوزستان سرپرست مدیریت پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خوزستان از تصویب اعتبار لازم برای راه‌اندازی دانشگاه جامع فرهنگیان در سفر هیات دولت به استان خبر داد.

مسعود صالحی‌شبلیزی در آیین بزرگداشت مقام معلم که امروز (۱۳ اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه فرهنگیان حضرت رسول اکرم (ص) اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به استان خوزستان برای دانشگاه فرهنگیان برکات فراوانی داشته است؛ در قالب این سفر اعتبار لازم برای راه‌اندازی دانشگاه جامع فرهنگیان تصویب شده است و به زودی ابلاغ خواهد شد که با این اقدام گام مهمی در راستای مرتفع شدن چالش‌های این دانشگاه در بخش فضای آموزشی برداشته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، وی با اشاره به تحصیل بیش از ۶ هزار دانشجو معلم در سطح استان خوزستان، افزود: در استان خوزستان شش مرکز کددار و شش مرکز مهارت‌آموز فعال هستند و مشغول خدمت‌رسانی به دانشجومعلمان هستند. بر این اساس، یکی از اولویت‌های مجموعه دانشگاه فرهنگیان توسعه کمی و کیفی این مراکز است.

سرپرست مدیریت پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خوزستان یادآور شد: دانشگاه فرهنگیان مهمترین نقطه کانونی ایجاد تحول در تراز سند تحول بنیادین است چرا که مهمترین رکن آموزش و پرورش یعنی معلم در این دانشگاه تربیت می‌شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
×

سلام هم اکنون پشتیبان آموزشگاه در واتس اپ آنلاین می باشد.

سوالات و پیگیری های خود را هم اکنون با انتخاب پشتیبان شروع کنید...

× گفتگو آنلاین با پشیبان