معرفی روش نوین محقق ایرانی به عنوان روش استاندارد دندانپزشکی در نشریه امریکایی



روش درمانی نوین یک محقق ایرانی به‌ عنوان یک استاندارد حوزه دندانپزشکی در یک نشریه آمریکایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، نشریه تخصصی کامپندیوم تنها نشریه علمی و آموزشی در دندانپزشکی است که جهت مدیریت سیستم امتیاز بازآموزی آمریکا برای همه دندانپزشکان این کشور (بیش از ۲۰۰ هزار نفر) ارسال می شود و در آن ماهیانه روش‌های درمانی نوین دندانپزشکی در تخصص‌های مختلف این رشته را به‌عنوان استانداردهای روز جهان به سیستم دندانپزشکی کشور آمریکا معرفی می‌کند.

در آخرین شماره، این نشریه روش درمانی جدید دکتر بهنام شکیبایی در زمینه «ایمپلنتولوژی میکروسکوپی و دیجیتال» را به‌عنوان استاندارد روز دنیای دندانپزشکی منتشر کرد.

شکیبایی؛ جراح فک و صورت و متخصص جراحی ایمپلنت و دندانپزشکی میکروسکوپی است و تاکنون ابداعات و تحقیقات بسیاری در زمینه درمان‌های‌ میکروسکوپی ارائه کرده است. وی اخیرا در مقاله علمی خود یک پروتکل کامل درمانی که شامل کشیدن کم تهاجمی دندان، بازسازی حفره خالی دندان، جراحی میکروسکوپی ایمپلنت، جراحی میکروسکوپی پلاستیک اطراف ایمپلنت و ساخت و تحویل روکش تمام سرامیک دیجیتال ایمپلنت با دقت میکروسکوپی ارائه کرده و در نشریه کامپندیوم منتشر شده است.

در این پروتکل درمانی، تکنیک کامل درمانی جدید تحت عنوان ایمپلنتولوژی میکروسکوپی و دیجیتال تعریف شده که چندین تکنیک جراحی از جمله پروتز را شامل می شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
×

سلام هم اکنون پشتیبان آموزشگاه در واتس اپ آنلاین می باشد.

سوالات و پیگیری های خود را هم اکنون با انتخاب پشتیبان شروع کنید...

× گفتگو آنلاین با پشیبان