مسئولین حضور نخبگان در انتخابات شوراها را تسهیل بخشند



ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: مسئولین حضور نخبگان جامعه در انتخابات شوراها را تسهیل ببخشند و مردم و رسانه ها نیز در پررنگ کردن حضور و برگزاری باشکوه و پرشور تر نقش خود را ایفا کنند.

علی محمدی ایروانلو در گفت و گو با ایسنا ضمن دعوت از نخبگان، صاحب نظران و فرهیختگان ماکو برای ثبت نام در انتخابات شوراها اظهار کرد: نخبگان، صاحب نظران و فرهیختگان شهرستان می توانند پارلمان شهر ماکو را کارآمد و برنامه محور نمایند.

وی با تاکید براینکه، مهم ترین مولفه در ثبات هر نظام سیاسی مسئله مقبولیت و مشروعیت آن از منظر مردم است، افزود: شاخص اصلی آن نیز حضور و مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات است.
 
فرماندار ماکو با تاکید براینکه، انتخابات، ابزار و الزام مهم جمهوریت نظام سیاسی ماست، اظهار کرد: در این خصوص وظیفه مسئولین و آحاد مردم و رسانه ها ایجاد شرایط و فضایی مناسب برای برگزاری باشکوه و پرشور است.

به گفته محمدی ایروانلو تمامی امکانات و ظرفیت ها برای ثبت نام از داوطلبین و فرایند انتخابات  بر اساس برنامه زمانبندی ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور بکار گرفته شده است. 

وی همچنین با اذعان براینکه بر اساس قانون  انتخابات تمامی ادارات، شهرداری ها و نهاد ها ملزم به در اختیار قراردادن امکانات اعم از پشتیبانی و مالی به فرمانداری تا پایان انتخابات هستند، افزود: هرگونه تبلیغ ازسوی مسئولین دستگاههای اجرایی بر له یا علیه کاندیداها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

فرماندار ماکو افزود: مسئولین باید در برخورد با انتقادات صعه صدر داشته باشند چراکه نقد عامل مهمی برای تقویت عملکرد آنها است.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
×

سلام هم اکنون پشتیبان آموزشگاه در واتس اپ آنلاین می باشد.

سوالات و پیگیری های خود را هم اکنون با انتخاب پشتیبان شروع کنید...

× گفتگو آنلاین با پشیبان