قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس استان مرکزی آغاز به کار کرد



دبیر قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس استان مرکزی گفت:باید با ‌همفکری و کار تخصصی و حرفه ای به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت مردم را به شیوه‌ای هنرمندانه تولید و به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه،  علی حبیبی در مراسم آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس استان مرکزی توضیح داد: امسال فعالیت های رسانه ای استان رنگ بوی دفاع مقدس پیدا خواهد کرد که نیاز است رسانه های استان با وحدت و یکدلی در راه قدم بردارند.همزمان با دفاع مقدس همه استان‌ها درصدد هستند دوران طلایی دفاع مقدس را به شیوه‌ای هنرمندانه برای افکار عمومی و جوانان به تصویر بکشند و در استان مرکزی نیز قرار است رسانه‌های داوطلب طلایه‌داران ایثار و شهادت را به جامعه معرفی کنند.

وی ادامه داد: باید با ‌همفکری و کار تخصصی و حرفه ای به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت مردم را به شیوه‌ای هنرمندانه تولید و به نمایش گذاشت. روش مدیریتی و سبک زندگی و سیره شهدا چراغ راه جوانان امروز انقلاب اسلامی خواهد بودو این مهم مارا به رشد و بالندگی خواهد رساند.

دبیر قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد :دفاع مقدس و فرهنگ عظیمی که شهدا به یادگار گذاشته اند توشه ای غنی برای گام های جوانان در مسیر انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
×

سلام هم اکنون پشتیبان آموزشگاه در واتس اپ آنلاین می باشد.

سوالات و پیگیری های خود را هم اکنون با انتخاب پشتیبان شروع کنید...

× گفتگو آنلاین با پشیبان