دوره آمادگی مدارس تیزهوشان 1402

آموزشگاه   با کادری از آموزگاران و معلمین رسمی آموزش و پرورش اقدام به برگزاری دوره های تخصصی  آزمون نموده است.

هم اکنون برای آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می توانید با شماره 02191016945 تماس بگیرید.

 

داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در نظر داشته باشند مطابق شرایط ورود به مدارس تیزهوشان باید مقیاس درس های پایه پنجم و ششم آن ها خیلی خوب و یا فقط در یک درس خوب باشد و شرط ثبت نام متقاضیان آزمون تیزهوشان نهم به دهم علاوه بر اشتغال به تحصیل در پایه نهم باید معدل سالانه حداقل 19 را در پایه هشتم کسب نمایند .

با توجه به اینکه مدارس تیزهوشان به دلیل سطح علمی و کیفیت آموزشی بالا همواره مورد استقبال والدین و دانش آموزان بوده است، شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم همواره مورد پرسش بسیاری از دانش آموزان و خانواده ها قرار می گیرد.

در این مقاله می خواهیم برای دانش آموزانی که قصد ثبت نام آزمون تیزهوشان را دارند ، شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان که شامل شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی و شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم می باشد را توضیح دهیم .

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی

در چند سال گذشته شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی تغییر یافته و شرط آن کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی و همچنین کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم پایه ششم ابتدایی بوده است.

ضمنا از جمله شرایط عمومی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی داشتن تابعیت ایرانی است ، البته دانش آموزان غیر ایرانی هم می توانند با شرایط خاص در آزمون ثبت نام و شرکت کنند.

موارد عنوان شده در این بخش مربوط به شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم سال تحصیلی می باشد.

شرایط پذیرش مدارس تیزهوشان

پذیرش دانش آموزان در مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و مدارس تیزهوشان نهم به دهم طبق  و صرفا بر اساس نمره آزمون بوده و معدل دانش آموز در نتیجه آزمون بی تاثیر است . ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و مدارس تیزهوشان نهم به دهم در هنگام ثبت نام الکترونیکی از طریق سایت ثبت نام به اطلاع دانش آموزان خواهد رسید .

دانش آموزان می بایست با توجه به محل سکونت خود در سال تحصیلی گذشته نسبت به انتخاب مدارس اقدام نمایند . در شهرستان هایی که دارای چند دبیرستان دوره اول و دوم تیزهوشان هستند ، هر داوطلب می تواند حداکثر سه دبیرستان دوره اول یا دوم را به ترتیب اولویت در فرم ثبت نام تیزهوشان انتخاب نمایند.

 

داوطلبان هنگام ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم صرفا مجاز به انتخاب یک رشته تحصیلی می باشند ، و پذیرش نهایی در مدارس دوره دوم متوسطه تیزهوشان برای رشته های تحصیلی ( ادبیات و علوم انسانی ، ریاضی فیزیک و علوم تجربی ) منوط به کسب شرایط احراز رشته مطابق آیین نامه هدایت تحصیلی دانش آموز می باشد .

 

تغییر رشته در مدارس دوره دوم متوسطه تیزهوشان در سال اول پذیرش ممنوع بوده و دانش آموز برای تغییر رشته در پایه های بعد می بایست علاوه بر دارا بودن شرایط تغییر رشته تحصیلی ، کف امتیاز قبولی در رشته ی مورد نظر در آزمون ورودی دبیرستان را کسب نماید.

سایت تیزهوشان
تیزهوشان نهم
نتایج تیزهوشان
سوالات تیزهوشان نهم
ازمون تیزهوشان ششم 1402
بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم
سوالات تیزهوشان ششم
ثبت نام تیزهوشان

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
×

سلام هم اکنون پشتیبان آموزشگاه در واتس اپ آنلاین می باشد.

سوالات و پیگیری های خود را هم اکنون با انتخاب پشتیبان شروع کنید...

× گفتگو آنلاین با پشیبان