راه‌اندازی اولین دوره دکتری در دانشگاه علم و فناوری مازندران



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از دانشگاه علم و فناوری مازندران، احمدرضا ربانی رییس دانشگاه علم و فناوری مازندران از موافقت قطعی شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی جهت راه‌اندازی اولین دوره مقطع دکتری در رشته مهندسی شیمی در این دانشگاه خبر داد.

وی با اشاره به پذیرش دانشجو در این رشته از مهرماه سال آینده اظهار داشت: اخذ پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته مهندسی شیمی با توجه به سیاست‌های کلان توسعه رشته‌ها و مبتنی بر برنامه راهبردی ‏دانشگاه صورت گرفته است.

ربانی ادامه داد: پذیرش دانشجو در این مقطع در قالب هیات علمی وابسته با همکاری دانشگاه گیلان صورت خواهد گرفت.


منبع:خبرگزاری مهر

[best_selling_products per_page="6" columns="3" orderby="date" order="ASC"]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا