سرپرست دانشگاه صنعتی شریف از مدیران شهری تقدیر کرد



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، همزمان با فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم تجلیل از شهرداران، با حضور عباس موسوی و برخی از مسؤولین دانشگاه صنعتی شریف، شهرداران و معاونین مناطق ۲، ۵ و ۲۲ همچنین سازمان زیباسازی شهر تهران و شرکت توزیع برق تهران بزرگ، در ساختمان معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای مراسم سید عباس موسوی سرپرست دانشگاه صنعتی شریف با قدردانی از همکاری و همراهی خوب شهرداران و مسئولین مناطق ۲، ۵ و ۲۲ تهران گفت: خوشبختانه با همراهی شهرداران این مناطق در راستای حل معضلات موجود در منطقه و ناحیه دانشگاه صنعتی شریف توانسته‌ایم برخی از مشکلات و مسائل را هموار سازیم و گامی موثر بسمت حل سایر مشکلات برداریم.

وی افزود: همانطور که می‌دانیم دانشگاه شریف به عنوان نهادی نخبه‌پرور در سطح کشور و بین‌المل مطرح است که امیدواریم برای حل معضلات چنین محلی از حمایت و همراهی بیشتر شهرداری‌ مناطق اطراف بهره‌مند شویم.

سرپرست دانشگاه شریف در ادامه با اشاره به مسائل موجود از قبیل؛ مدیریت خیابان شهید قاسمی، ساماندهی تردد و پارک خودرو جهت رفع ترافیک، بازسازی مسجد دانشگاه، زیباسازی فضای دانشگاه و ابراز امیدواری کرد تا با حل این مشکلات محیطی مناسب برای دانشجویان و مردم ناحیه فراهم شود.

موسوی در ادامه با تاکید بر اینکه مسجد دانشگاه یک بنای ارزشمند، فاخر مذهبی در منطقه غرب تهران است گفت: مسجد دانشگاه تاکنون محلی برای برگزاری مراسم مذهبی در ایام خاص بوده است. با توجه به اهمیت و ضرورت این موضوع از مسؤولین حاضر در جلسه خواست تا در جهت بازسازی و راه‌اندازی این بنای ارزشمند، از دانشگاه حمایت کنند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
×

سلام هم اکنون پشتیبان آموزشگاه در واتس اپ آنلاین می باشد.

سوالات و پیگیری های خود را هم اکنون با انتخاب پشتیبان شروع کنید...

× گفتگو آنلاین با پشیبان