تصاویر سریالی که گزینه جایگزینی با «گاندو» است


فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» به کارگردانی محمدحسین غضنفری در تهران ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از  روابط عمومی پروژه، علی پورکیانی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» با اشاره به آخرین وضعیت ساخت این سریال گفت: فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» به کارگردانی محمدحسین غضنفری و با فیلمنامه ای نوشته تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری، از بهمن ماه سال ۹۹ در تهران آغاز شده و همچنان ادامه دارد؛ البته چند بار به دلیل گسترش بیماری کرونا و با هدف حفظ جان عوامل و بازیگران مجبور به تعطیلی پروژه شدیم.
وی ادامه داد: پیش بینی می شود تصویر برداری سریال «شرق بهشت» تا اواخر مهرماه ادامه پیدا کند و هم اکنون همزمان با تصویربرداری، تدوین آن نیز در حال انجام است و مسعود سخاوت دوست نیز ساخت موسیقی را بر عهده گرفته است.

پورکیانی ادامه داد: مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» یک ملودرام عاشقانه است که قرار است در ۳۵ قسمت از شبکه سوم سیما پخش شود و بر اساس آنچه که به ما اعلام شده پخش آن بعد از پایان سریال «گاندو» آغاز خواهد شد.

پیام دهکردی، شقایق فراهانی، مجید مظفری، فرید سجادی حسینی، مائده طهماسبی، آزاده سیفی، امیراحمد قزوینی، محیا دهقانی، شیدا خلیق، مهران رجبی، مریم کاظمی، جلال فاطمی و ناصر سجادی حسینی، از جمله بازیگران مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» هستند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
×

سلام هم اکنون پشتیبان آموزشگاه در واتس اپ آنلاین می باشد.

سوالات و پیگیری های خود را هم اکنون با انتخاب پشتیبان شروع کنید...

× گفتگو آنلاین با پشیبان