اصحاب رسانه به عنوان پل بین مردم و مسئولان عمل کنند



ایسنا/اردبیل عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اصحاب رسانه به عنوان پل بین مردم و مسئولان عمل کنند.

عزت‌الله ضرغامی در آئین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل گفت: اردبیل خواستگاه صلحا، بزرگان، مجاهدان و پاکان است.
وی با اشاره به جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و تصویب ثبت 4 مرداد به عنوان روز شیخ صفی الدین اردبیل در تقویم رسمی کشور، افزود: وقتی این نامگذاری در جلسه شورا مطرح شد با این استدلال که شیخ صفی شخصیتی استانی و ملی نبوده، بلکه شخصیت جهانی داشته و متعلق به جهان اسلام و تشیع است، این ثبت مورد تصویب قرار گرفت.
ضرغامی با بیان اینکه آن چیزی که پیام منتقل شده را سازگار می‌کند اعتقاد عمیق به آن پیام است، گفت: رسانه عشق و اعتقاد عمیق به آن پیام است.
عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه لبیک یا حسین مرحوم منصوری در اردبیل ده پله بالاتر از لبیک یاحسین لبنان بود، تصریح کرد: نتیجه سیاسی این حرکت در اردبیل طنین لبیک یا حسین لبنان در جهان بود.
وی با بیان اینکه در حوزه رسانه برخی مواقع نمی‌توان مطلبی را صریح گفت، بلکه باید راه‌های دیگری پیدا کرد، افزود: در این مواقع باید از لحاظ موضوعی و محتوایی هجرت کرد و گاهی نیز باید برای انتقال پیام از حوزه معنوی و فرهنگی بهره جست.
ضرغامی با بیان اینکه انقلاب کارهای بزرگی برای کشور کرده است، گفت: رسانه‌ها باید پیشرفت‌های کشور را بگویند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: در شرایط حساس کشور که مقام معظم رهبری آنرا پیچ و گردنه تاریخی نامیده‌اند، اصحاب رسانه باید به عنوان پل بین مردم و مسئولان عمل کنند.
ضرغامی تاکید کرد: اصحاب رسانه صادقانه نقد کنند، نقاط قوت را بیان کرده و برای رفع مشکلات راهکار ارائه نمایند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
×

سلام هم اکنون پشتیبان آموزشگاه در واتس اپ آنلاین می باشد.

سوالات و پیگیری های خود را هم اکنون با انتخاب پشتیبان شروع کنید...

× گفتگو آنلاین با پشیبان